Sunday, May 11, 2008

FLUIDSIM



FLUIDSIM
Fluidsim diye yeni bir program buldum.Süper bir şey
Akışkanlar ile ilgili çalışanlar için ideal özellikle de benim gibi hiroelektrik santralde çalışanlar sıksık vanalar tarafından kontroledilen sistemlerle karşılaşıyorlar.Misal hız regülasyon sistemi...
Öncelikle kendi akışkan akış diyagramınızı çiziyorsunuz.Tabi bunun iç vana kompressör emici vs kullanıyorsunuz
Daha sonra ise bu hazırlamış olduğunuz bu sisteme uygun (tabi burada sizin bunu hazırlama amacınız sizin elektrik şemanızı da etkiliyor) elektrik kontrol şemanızı çizip bunu simüle ediyorsunuz.En güzeli de simülasyon tamamen görsel:))Ben sadece öğrenmek amaçlı belli bir amaca hizmet etmeyen bir proje hazırladım size onun görüntülerini gösterecem.
Bence netten bulup deneyin
Yakında size burda kullanılan malzemelerin hangisi ne işe yarar tarzında bir tanıtım yazısı da ilaveten yayınlayacam.
BEKLEYİN.... :)

No comments: